flpa.blogg.se

first day of my life - bright eyes

Kategori: Allmänt

jag sitter ovanpå min nybäddade säng med en kopp rykande hett te bredvid mig och lyssnar på bright eyes. en lysande kombo enligt mig. bredvid mig ligger böckerna som påminner mig om att verkligheten faktiskt existerar. för några minuter ska jag ignorera den, verkligheten. jag ska ignorera och tänka mer på sådant som skulle kunna vara verklighet för mig, som sommar, som att ludvig inte skulle befinna sig 50 mil härifrån, som att skolan inte skulle finnas till. det ska jag tänka på de närmaste minutrarna, sedan ska jag ta i tu med det verkliga. så som alla människor gör, eller måste göra förr eller senare. 

de närmaste minutrarna ska jag även fundera på sådant som ser fint ut, sådant som speglar sig fint i ögat, för det är sådant jag blir glad utav och när jag är glad, gillar jag mig själv som bäst. så fantastiskt kan det faktiskt vara.



puss lippan

Kommentarer


Kommentera inlägget här: