flpa.blogg.se

att älska dig - shirley clamp

Kategori: Allmänt

jag vet. jättejättenördigt och sherley clamp är inte alls min stil. men jag är på det humöret just nu. nu kommer jag nörda den i flera veckor, sen kommer jag aldrig mer vilja höra den. så gör jag med favoritlåtar. sen hamnar dom under "minnen spellistan" på spotify.

och så var det dags för skola imorrn. visst, det skulle inte sitta fel med två eller tre veckors lov till. men det är lika bra att det börjar. ju fortfare skolan börjar, ju fortare kommer det att bli sommarlov. sen börjar jag tvåan. sen går jag ut tvåan och börjar trean, sen är det studentet! det är det jag ser framemot. jag blev så himla avundsjuk när treorna hade mössprövning i höstas. alla sprang runt med mössor och kollade sig i speglarna. de såg så lyckliga ut. jag kommer vara minst lika lycklig. åh. men jag har nästan "tre år kvar tjalalalala".

1. läsa igenom spanskan en gång, 2. se ett avsnitt av the o.c, 3. läsa igenom spanskan en gång till, 4. somna!

puss lippan


sommar, studenten, framtiden. det är någonting att se framemot!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: