flpa.blogg.se

spring ricco - florence valentin

Kategori: Allmänt

Jag försvann i några dagar. Ut till stugan där ingenting känns jobbigt. Hjälpte farmor med målning och oljning, vad gör man inte för gamla damer? Farmor är nog en av mina bästa vänner, även om hon tjatar som ingen annan.
Skolan är i princip över nu och jag kan inte förstå det, jag kan inte för mitt liv förstå hur tiden kunde gå så himla fort. Nu vankas student och en avundsjuk filippa, samt jobb och regn. Idag hem i bilen spelade radion achy breaky heart vilket förde mina tankar tillbaka till tallåstiden och påminde mig om hur mycket jag saknar det. Inte förrän nu har jag insett att den tiden aldrig kommer tillbaka vilket gör mig en aning ledsen. Sånt är livet antar jag. Idag vet jag inte som händer, de flesta ligger väl och sover just nu. Men inte jag, jag är nästan alltid uppe med tuppen! Have a nice day,

puss lippan

Kommentarer


Kommentera inlägget här: