flpa.blogg.se

kärlekens tunga - eldkvarn

Kategori: Allmänt

Jag sitter och lyssnar på eldkvarn, snacka om att mina föräldrar har influerat min musiksmak. Det gör väl inte mig något, jag tycker att det är bra, men gubbrock, ni hör hur det låter. Helgen har varit rätt seg. Jag önskar att jag var pigg och motiverad, men min kropp säger ifrån. Mitt huvud dunkar och nu går jag in på femte dagen med huvudvärk. Snälla, släpp! Det är dock bara 3.5 dagar kvar i skolan, varav imorgon (måndag) har vi np i spanska. Det får gå som det gå, mina kunskaper i spanska kommer visa sig vara lika med noll. Sånt är livet. Jag borde sitta och skriva på uppdraget nu, istället sitter jag här. När detta inlägg är klart ska jag skriva, det lovar jag, men jag har fastnat och behöver en liten paus. Om jag orkar ska jag ta en promenad sen, jag tror jag skulle må bra av lite frisk luft. Det kanske ger tillbaka min motivation. Vi får se hur det bli. Uppdrag nästa!

puss lippan

Kommentarer


Kommentera inlägget här: