flpa.blogg.se

don't blame your daughter - the cardigans

Kategori: Allmänt

Guys,

sitter hemma framför datorn och kollar samtidigt ut genom mitt fönster. Det är ingen vacker syn, men lite mysigt är det faktiskt. Jag är glad, relativt nöjd med resultat från skolan som jag har gått och bävat för i veckor, och det känns så otroligt skönt när man verkligen lyckas med något. Jag är stolt över mig själv, andrea också för den delen, vi är co-workers! På tal om andrea så var hon här igår, hon jag och moa åt grillat och drog senare på 18-års fest i snygga outfits. Vi glittrade verkligen! Det blir en hemmakväll för mig, jag tänker mig en kväll framför tv:n med världens bästa familj. Fia åker abroad imorgon, det blir Barca för henne och hennes friends. Jag är inte ens lite avundsjuk, hehe. Imorgon blir det förmodligen en tripp ut till en kär väns sommarstuga, det är sådant som behövs ibland. Nu ska jag hälpa min kära mor med hemmalagad pizza hade jag tänkt.

puss lippan


Kommentarer


Kommentera inlägget här: