flpa.blogg.se

happy ending - mika

Kategori: Allmänt

hola,

jag sitter på min vanliga plats och öser plugg. jag har planerat för att idrottsuppdraget ska vara klart ikväll, vi får se hur det blir. helgen har varit toppen och får fem av fem toasters. så är det när mois är in town. jag jobbade första dagen för i år igår ute på jättorp, det klirrar fint i kassan. idag träffade jag lojsan en stund, det är alltid lika trevligt att träffa henne. vi satt på tallåstrappan en stund och jag fick drömma tillbaka lite till de underbara tallåstiderna. sedan gick vi till c&l och myste en stund. måndag i morgon, jag har faktiskt ingen farlig söndagsångest men det beror nog på att vi är lediga torsdag och fredag, det blir långhelg! nu blir det funbeat och word, BYE!

puss lippan

Kommentarer


Kommentera inlägget här: