flpa.blogg.se

secret garden - bruce springsteen

Kategori: Allmänt

God förmiddag!

Har precis varit duktig och plockat ur diskmaskinen och bäddat mammas och pappas säng. Ibland kan det vara kul att göra små goda gärningar. Vädret de senaste dagarna har varit ljuvligt, men skolan har tagit upp det mesta av min lediga tid. Det spelar egentligen inte så stor roll, det är bara tre veckor kvar, sen är det sommarlov som gäller. Och när jag säger sommarlov, så menar jag verkligen sommarlov.

Igår åkte jag med mois m. kavaljer ner till djulö och stod ut i myggsvärmen tillsammans med trevliga människor. Just nu sitter jag och väntar på att hon ska vakna och ringa mig, RING MOA!

På eftermiddagen åker jag och mamma ut och kollar på alla finklädda studenter som har bal ute vid Hedenlunda. Jag längtar tills jag får gå på bal. Jag längtar tills jag får ta studenten. Det kommer vara grymt. Bara två år kvar nu, det är bara att hålla ut!

Ha en bra dag,

puss lippan


GRYMMA JAG!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: