flpa.blogg.se

hos molé

Kategori: Allmänt

Jahapp, då sitter man här, inte riktigt vaken och klockan har slagit halvtolv. Kom hit vid halvåtta imorse och somnade som en stock direkt, bredvid moa och mackan. Farvälet av majsan gick bra, faktiskt. Vi släppte några tårar sedan såg vi henne vandra in i gaten och bege sig ut på äventyr. Jag hoppas att hon får det bra därnere, men jag tror inte det blir några problem alls.
Idag vet jag inte riktigt vad vi ska göra, moa snackade om byte av några trosor, så det kanske blir en sväng på stan i alla fall. Farligt farligt för min plånka. Vädret är ju dock lite trist, typ höststorm. Ingen höjdare direkt. Annars måste jag ge moa och simon lite cred för en jättefin och mysig lägenhet. Jag trivs redan! Att jag inte har hälsat på tidigare.. Nej, nu ska jag se vad de små liven har för sig.
Puss lippan!
fina moalee!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: