flpa.blogg.se

why did you come if you can't stay forever

Kategori: Allmänt

hårda dagar man har när det är lov.
umgås lite med vinden, känner sig ibland lite som vinden själv.
kvalitetstid och fika samt promenader med fina vänner.

höstlov och det känns i hela kroppen. är även i en liten recoveryfas efter en veckas frånvaro i skolan pga halsmandlar som bara förstör. missade hela halloweenhelgen som jag hade sett framemot. majsan har även introducerat en ny vän; langhorne slim, som jag vet jag kommer att spendera mycket tid med. en ny vän är här och en gammal vän åker ifrån mig. majsan ska fara till aussie och lämna mig här på R11. jag vet att hon kommer tillbaka, men man blir lite sentimental i dessa tider. det bästa med att hon åker är att jag vet att hon kommer stormtrivas därnere. i know it!

imorgon tänkte jag bara vara ensam, lyssna på deppig musik, kolla på någon film som jag vet att jag garanterat kan fälla några tårar till sedan tagga för bilresan upp till arlanda. det var väl ungefär det jag hade att säga denna gång. see youuuuu!

puss lippan

Kommentarer


Kommentera inlägget här: