flpa.blogg.se

CREATE A PERFECT FACE

Kategori: Allmänt

Hallå!

Har precis vaknat efter ca 6 timmars sömn framför tv:n. Jag tror att det var välbehövligt, känner mig faktiskt lite piggare. Åkte hem från skolan halvelva efter att ha känt mig som ett vrak från att jag gick upp i morse. Aldrig roligt det där, men jag tog beslutet och åkte hem. Vilket jag inte ångrar en sekund! Jag har inte så mycket kvar på mina skolarbeten denna vecka, ligger faktiskt riktigt bra till tidsmässigt, vilket är väldigt ovanligt för att vara jag. Ska sätta på lite skön musik nu och skriva lite till på mitt roliga litterära reportage i engelska B, det känns väldigt waka faktiskt. Ska nog ta och höra av mig till vinden också, då blir jag garanterat på bra humör! Ha en bra kväll friends!

puss lippan


OLDLDLDLDL

Kommentarer


Kommentera inlägget här: