flpa.blogg.se

"smart listens to the head, stupid listens to the heart"

Kategori: Allmänt

Första dagen i skolan denna vecka, avklarad! Franska och tre timmars SAMBLOCK 2 stod på schemat, båda lektionerna kändes som världens waste, men det är väl sådant man får ta när man har varit hemma och slappat i tre dagar. Det var faktiskt skönt att komma ut och träffa lite människor, man blir liksom helt avskärmad från omvärlden när man är hemma. 
Just nu sitter jag och skummar igenom min historiauppgift, vi ska välja om en valfri del i kalla kriget och sedan skriva om den utifrån ett eklektiskt historieperspektiv, jag hoppas ni förstår hur rolig denna uppgift är. Samtidigt sitter jag och lyssnar på Hoola Bandoola band, och jag är väl den enda i hela världen som uppskattar deras musik, så grattis filippa, du kommer stå där ensam på p&l när dom spelar! Det gör mig i och för sig ingenting.
Imorgon är det fredag och när jag kommer hem så jag lov. Så himla lämpligt! Får se vad jag hittar på, ska i alla fall besöka ärteviken i slutet av v.8, sååååå niiiiiice!
Ska gräva ner mig i det där nu, sen kolla ett avsnitt av OC, ha en trevlig kväll!



/Filippa

Kommentarer


Kommentera inlägget här: