flpa.blogg.se

fulla för kärlekens skull - eldkvarn

Kategori: Allmänt

Ja ni gott folk, det var ett tag sedan kan man säga. Sist jag skrev hade jag det nya året framför mig och en vecka värd guld under mina fötter. Jag ser tillbaka och vill vrida tillbaka tiden. Sista veckan av år 2010 spenderade jag tillsammans med min fina familj, fina vänner och en väldigt bra pojkvän. Jag och Ludvig var i Stockholm och kollade in utbudet, åt en väldigt god lunch på Berns Asiatiska och hade en allmänt trevlig dag. Nyårsafton blev faktiskt över mina förväntningar. Jag var hemma här på R11G tillsammans med ett härligt gäng, och sprang sedan ner till stan där det som vanligt var kaos för att möta upp en väldigt glad kille.

Nyårsdagen bar det av till Gran Canaria tillsammans med min glada men dock energiska farmor. Vi fick en lyckovecka med 30 grader och strålande sol. Det var allt jag hade önskat mig, och nu är jag fylld med ny energi och lite positiva känslor. Skolan drog igång igår men började dock inte direkt som jag hade tänkt mig. Det är typiskt att man ska drabbas av ångest första dagen och tvingas känna klumpen i magen bara växa. Men jag har bestämt mig att när denna vecka är över ska jag inte blicka tillbaka på sämre resultat och liknande, jag tar tag i det jag har framför mig och ser allting på den ljusa sidan istället. Nu ska jag snart köra ner näsan i lagstiftningsprocessen, måste bara koka lite te först. Uppdateringar kommer!

Puss lippan

Kommentarer


Kommentera inlägget här: